Mesaiyi Güzel Geçirmeniz İçin Önemli Etkenler
Çalışma Saatlerini daha iyi geçirmek için büro ortamları oldukça önemlidir.
30 Eylül, 08:09
İşini zevkle yapmak, iş verimi için çok önemlidir. Güzel geçen iş saatleri, motivasyonu ve kaliteyi artırmaktadır. Teknik ve görsel olarak birinci sınıf dekorasyon özelliklerine sahip bir ofiste, çalışmak mesainin güzel geçmesinde oldukça önemlidir. Fonksiyonel ve tasarımsal olarak kullanışlı bir ofis masaları, istediğiniz kaliteli özellikleri bir araya getirebilir. Çalışma kategorisi bakımından birinci sınıf çözüm yöntemleri, iş dünyasının verimli olmasında oldukça önemli bir konu olarak değerlendirilmektedir.
Ortam Güzel Olmalıdır
Dekorasyon özellikleri, ortopedik ve rahat çalışma imkanı sunun ofis koltukları, geniş kullanım özellikleriyle çalışma masası seçenekleri, uyumlu özellikleriyle tercih edilmelidir. Havalandırma sorunu olmayan çalışma mekanlarında, çalışanların daha verimli olduğu tespit edilmiştir. Havasız ortamlarda kan dolaşımı zayıflar ve çalışma kapasitesi düşer. Görsel olarak sade ve gözü yormayan renk özelliklerine sahip büro mobilyaları, çalışanların işe olan konsantrasyonunu artırmaktadır.
Fonksiyonel özellikleri bakımından pratik ve kullanışlı dolaplar, bel, boyun ve diz ağrısı yapmayan, ortopedik ayarlanabilir koltuklar, kullanım özellikleri bakımından geniş ve etkili özelliklere sahip masalar, ısınma ve soğuma sorunu olmayan mekanlar, ışıklandırma bakımından psikolojiyi bozmayan ve yeterli özelliklere sahip tesisat özellikleri, kullanım alanı bakımından çalışma ortamının yeterli genişliğe sahip olması, iş veriminin artmasında birinci derecede etkili özelliklere sahiptir.
İş dünyasında mola saatleri de çok önemlidir. Mola saatlerinde iyi dinlenen personel, işini daha iyi yapmaktadır. Rahat ve ortopedik mobilyalarla hazırlanan dinlenme salonları, tv ve diğer seçenekler, çalışanların iş stresini ortadan kaldıracaktır. Dinlenme salonlarının özel mobilya seçenekleri, bu kategoride oldukça önemli bir konu olarak değerlendirilmektedir.
Rahat Bir Ortam Her Zaman Verimi Artırır
Ofis işlemlerinde hızlı ve pratik çalışan ve kısa zamanda sonuca ulaşan işverenler, ofis dekoruna ve diğer etkili unsurlara önem vermektedir. Hızlı bilgisayarlar ve bu bilgisayarları seri kullanabilen elemanlar, istediğiniz kaliteli çalışma performansını sergileyebilmektedir. Ofis mobilyaları kategorisinde yapacağınız tercihler, elemanların rahat çalışma kapasitesine göre tercih edilmelidir. Mobilyaların en uygun şekilde döşenmesi de verimi artıran diğer unsurlar içerisinde değerlendirilmektedir. Dar ve küçük ofisler için büyük ve kaba mobilyaların tercih edilmesi, çalışma alanını daraltacaktır. Küçük ofisler için özel mobilya seçeneklerinin tercih edilmesi oldukça önemlidir.
Yeterince çalışma alanı bırakılmasının yanı sıra, kullanım özellikleri bakımından kaliteli seçeneklerin değerlendirilmesi gerekir. Geniş ve ferah ofisler için, genişliğe uygun mobilya tasarımlarının tercih edilmesi daha iyi olacaktır. Büyük ofislerde yer yer boşlukların bırakılması, sadece masa ve sandalye seçenekleriyle yetinilmesi, çalışma motivasyonunu olumsuz yönde etkileyecektir.
Çalışanlarınız motivasyonunu ve verimini arttırmaya yönelik ofis alanları tasarlamak istiyorsanız uzman ekibimizle iletişime geçin.
Polen Mobilya olarak 1990 yılından itibaren birçok firmaya sağladığımız hizmet neticesinde edindiğimiz tecrübe ile projelerinize esnek ve yaratıcı çözümleri sunmayı çok isteriz.